<3

Image

yes, its friday and the start of holidays! πŸ˜‰ had my first ever paper today! gp paper was omg hardddd hahaha but okay shall really hope for the best! πŸ™‚ really touched ytd night when bb was so worried abt my paper and was telling me the info she got from her ogl!!! felt super loved lah really ❀ hahaha and then after gp was study time in sch! though super tired but okay lah still managed to wait till bb came back to sch πŸ˜‰ talked to bb awhile then decided to go to co cuz its like the last month i get to see bb in co so i shall treasure it!! πŸ˜‰ really thinking hard abt whether to go co or not for tmr hahah hmmm! but okay co was funny hahaha cuz we were like looking at each other then bb was making all sorts of cute expressions hahaha ahhhh super charmed by her alwaysssssss omg!!! hahaha then after co walked with bb to nex then came home haha! omg i forgot to apply for ns online so im going to jaillllll hahahah!!!! jialat! but okay today was a slack day but happy day again cuz got to see bb for quite long! πŸ˜‰ really love the days we have now in ny hahah cuz its like so sweet and happy!!! though these are busy times but really its the small things that matter the most and bring most joy to both of us i guess πŸ™‚ really wanna cherish this year and i actually hope the year passes slowly cuz i really wont bear to leave ny hahaahha! i guess love really makes the most unbearable situations become bearable πŸ™‚ alright and poor bb has mural painting again tmr! hopefully she isnt too tired! hhahahaa!

Image

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: